Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 46 (2024)
№ 46 (2024)
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2024.46
Опубліковано:
2024-10-24
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)
ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У ГАЛУЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Г. В. Афузова, В. І. Кротенко, Г. О. Найдьонова
5-11
PDF
КОРЕКЦІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ УРОКІВ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
С.І. Геращенко, І.М. Матющенко
11-17
PDF
ОСОБИСТІСТЬ ТА ЇЇ ДЕФІНІЦІЇ В ПРАКТИЦІ КЛІНІЧНОГО ПСИХОЛОГА
О.М. Дубовик
17-22
PDF
АНАЛІЗ СИСТЕМИ ФУНКЦІОНУВАННЯ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОСВІТИ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ТА ПІДЛІТКАМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
О.В. Ісаєва
22-35
PDF
АЛГОРИТМ РЕАЛІЗАЦІЇ ЛОГОПЕДИЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
С.Ю. Конопляста, А.О. Синиця
35-41
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ЛОГОРИТМІЧНИХ ЗАНЯТЬ ДЛЯ ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
О.В. Козинець, А.Г. Співак
41-47
PDF
РОЗРОБКА ТЕХНОЛОГІЙ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦЯМ, ВЕТЕРАНАМ З ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
О.П. КРУГЛИК, Л.М. РУДЕНКО, І.С. МАРКУСЬ
47-53
PDF
ОРГАНІЗАЦІЯ ДОПОМОГИ ДІТЯМ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯМ В УКРАЇНІ (ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ)
Є.Ю. Линдіна
53-59
PDF
ГРАНТОВО-ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КЛЮЧОВИХ КОМПЕТЕНЦІЙ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ОНЛАЙН-НАВЧАННЯ
Д. С. Литвиченко
59-66
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДЕПРЕСІЇЇ У ХВОРИХ ЯКІ ПЕРЕНЕСЛИ ІШЕМІЧНИЙ ІНСУЛЬТ
З.І. Лісова, Т.М. Осадча, Л. В. Панькович, В.Д. Чорненька
67-73
PDF
РОЗВИТОК УСНОГО ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
І. С. Марченко, Т. М. Швалюк, Н. В. Чередніченко
73-81
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРИНЦИПУ СВІДОМОСТІ У ДІТЕЙ З МЕНТАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В АСПЕКТІ ЇХ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
І.М. Матющенко
81-85
PDF
ПСИХОЛІНГВІСТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ЗНАНЬ ПРО ЗВУКО-СКЛАДОВУ СТРУКТУРУ СЛОВА В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
В.В. Михайленко
85-90
PDF
КОМАНДНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
С.Ю. Путров
91-97
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ПОДОЛАННЯ АГРЕСІЇ У ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ ЛЕГКОГО СТУПЕНЮ
С.Ю. Путров, В.В. Михайленко
97-101
PDF
ІНКЛЮЗИВНИЙ ПРОСТІР: НОРМАТИВНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ
А.С. Розвад
101-107
PDF
ВІДНОВЛЕННЯ МОВЛЕННЄВИХ ТА РУХОВИХ ФУНКЦІЙ У ДІТЕЙ З МОТОРНОЮ АФАЗІЄЮ НА РАННЬОМУ ЕТАПІ КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ
А.М. Савицький , І.В. Мартиненко
107-114
PDF
НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ МІРКУВАНЬ У ЗВ’ЯЗНОМУ МОВЛЕННІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВЛЕННЯ ТРЕТЬОГО РІВНЯ
І. О. Самойленко
114-121
PDF
ВРАХУВАННЯ ЗОРОВИХ ПОРУШЕНЬ У ПІДЛІТКІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ВАДАМИ В ПРОЦЕСІ ЇХ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
Є.П. Синьова, С.О. Риков, Ю.П. Опанасенко
122-128
PDF
ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З УЧНЯМИ ІЗ ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Д.І. Шульженко, І.Ю. Ставська
128-140
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИЙ СУПРОВІД МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ЕМОЦІЙНО-ВОЛЬОВОЇ СФЕРИ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ
Ю.В. Шевченко
140-146
PDF
ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З УКРАЇНОЮ, ЯК ДЕРЖАВОЮ
В.М. Шевченко, Н.О. Карабуля
146-153
PDF
ПОСЕРЕДНИЦТВО ОДНОЛІТКІВ ЯК ПЕРСПЕКТИВНИЙ ЗАСІБ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ
Е.М. Ходанович
154-160
PDF
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ В РОБОТІ ІЗ ДІТЬМИ ЗІ СПЕКТРОМ АУТИСТИЧНИХ ПОРУШЕНЬ
О.Є. Шульженко
161-166
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів