Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 45 (2023)
№ 45 (2023)
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series19.2023.45
Опубліковано:
2023-12-21
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)
КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ РОЗВИТКУ ОПИСОВОЇ ЛЕКСИКИ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
А.В. Бобер
5-10
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ В СВІТОВОМУ ВИМІРІ
О.О. Гадецький
10-18
PDF
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
О.Ю. Гноєвська, С. В. Гончаренко
18-23
PDF
АЛЬТЕРНАТИВНІ ЗАСОБИ КОМУНІКАЦІЇ У ЛОГОПЕДИЧНІЙ РОБОТІ
Л. Р. Дробіт, О. О. Матюхіна
23-29
PDF
СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК ВИГОДСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ШКОЛИ
Т.О. Купріянова, І.О. Сасіна, Т.М. Гребенюк
29-36
PDF
РОЛЬ ПОЧУТТІВ У РОЗВИТКУ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ
О.П. Круглик
36-42
PDF
СТАН ВОЛОДІННЯ ЛЕКСИЧНИМ ЗНАЧЕННЯМ СЛОВА УЧНЯМИ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ МОЛОДШИХ КЛАСІВ
С.В. Кульбіда, Н.П. Кравець, О.П. Круглик
42-53
PDF
ЕВОЛЮЦІЯ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ДЛЯ ОСІБ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ В УКРАЇНІ: ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ
Є.Ю. Линдіна
53-62
PDF
ДИСФУНКЦІЇ СЕНСОРНОЇ ІНТЕГРАЦІЇ У СТРУКТУРІ ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ДІТЕЙ ІЗ ПЕРВИННИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВИ ТА МОВЛЕННЯ
І.В. Мартиненко , А.М. Савицький
62-69
PDF
СОЦІАЛІЗАЦІЯ ДІТЕЙ З МЕНТАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ
І.М. Матющенко
69-73
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 1-4 КЛАСІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
І. М. Омельянович
74-81
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ В ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ З ІНКЛЮЗИВНОЮ ФОРМОЮ НАВЧАННЯ
В.О. Погребняк
81-87
PDF
ТЕХНОЛОГІЯ ОБСТЕЖЕННЯ СТАНУ ЗВУКОВИМОВИ У ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ
Ю.В. Пінчук
87-93
PDF
КОМПЕТЕНТНІСНА ПАРАДИГМА ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОЇ ЛОГОПЕДИЧНОЇ КОРЕКЦІЇ
Н.В. Савінова
93-98
PDF
ПРОГРАМА РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ В КООРДИНАТАХ ГАЛУЗІ ОСВІТИ
Н.А. Суховієнко
99-104
PDF
ЗАСТОСУВАННЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КОРЕКЦІЙНІЙ РОБОТІ З ДІТЬМИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
А. Г. Співак
105-111
PDF
ОСОБЛИВОСТІ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
В.М. Синьов, І.С. Маркусь , С.І. Геращенко
111-117
PDF
ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ З ПОРУШЕННЯМ СЛУХУ
Н.В. Тимофієнко, І.Б. Девічинська
117-123
PDF
ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІДТРИМАНОГО ПРОЖИВАННЯ ТА ТРАНЗИТНОГО НАВЧАННЯ ДОРОСЛИХ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Л.Г. Чепурна, О.Г. Маруда
124-130
PDF
АЛЬТЕРНАТИВНІ ТА ДОПОМІЖНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ДОСВІД І ПЕРСПЕКТИВИ ЗАСТОСУВАННЯ У ВІТЧИЗНЯНОМУ БЕЗБАР’ЄРНОМУ ПРОСТОРІ ОСІБ ІЗ ОСОБЛИВОСТЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
Т. М. Швалюк , І. С. Марченко
130-137
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ПРОЦЕСУ ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
Д.І. Шульженко
137-147
PDF
МІЖКУЛЬТУРНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ПРОВІДНА ТЕНДЕНЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
М.К. Шеремет, Д.М. Супрун, Т.В. Григоренко
148-153
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів