Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 39 (2020)
№ 39 (2020)
Опубліковано:
2021-01-24
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)
СПРОЩЕНА МОВА ЯК ЗАСІБ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОСТУПНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ ДЛЯ ОСІБ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Г. В. Афузова, А. Б. Заплатинська
5-11
pdf
НАРОДНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
С. А. Ачкевич
11-19
pdf
ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ ВМІНЬ У ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМ МОВЛЕННЯ
І. В. Баранець, Н. Г. Пахомова
19-24
ОНТОГЕНЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ПОСТАВИ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ
В. В. Бєсєда
25-35
ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ГЕОМЕТРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
С. Ю. Губар
40-47
ТЕОРЕТИЧНІ ТА НОРМАТИВНІ АСПЕКТИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ
О.О. Бущак
35-40
ДІАГНОСТИКА СЛУХОВИХ ПОРУШЕНЬ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
О.П. Круглик, В.О. Погребняк
54-63
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛОГОПЕДІЇ В ПЕРСОНАЛІЯХ: МАРІЯ АВРАМІВНА САВЧЕНКО
О.В. Козинець, Н.В. Грималюк
48-54
ЛОГОПЕДИЧНА ДОПОМОГА ДІТЯМ У 60-70 РР. XX СТ. В УКРАЇНІ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ
Є. Ю. Линдіна
63-69
СОЦІАЛЬНО-ІНТЕГРАТИВНІ РЕСУРСИ ЗАСОБІВ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ АНІМАЦІЇ В РОБОТІ З МОЛОДДЮ З ІНВАЛІДНІСТЮ
Т.А. Мартинюк
69-75
ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ НАВИЧОК У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 016 СПЕЦІАЛЬНА ОСВІТА
С.П. Миронова, М.Г. Буйняк
75-81
ДИТЯЧИЙ АУТИЗМ – ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ
В. В. Сильченко
90-97
МОДЕЛЬ СТРУКТУРИ КАДРОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ
О. Л. Позднякова
98-108
РОЗВИТОК НАОЧНО-ОБРАЗНОЇ ОСНОВИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ
С.В. Федоренко, М. Поліковські
109-114
ОЦІНКА КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЩОДО ВИКЛАДАННЯ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ІНКЛЮЗИВНИХ КЛАСАХ
О.І. Форостян
115-120
КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ СПЕЦІАЛІЗАЦІЙ МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ У США ТА В УКРАЇНІ
А.Г. Шевцов, Н.В. Никоненко
130-140
ОСНОВНІ ПРИНЦИПИ ТА ТЕХНІКИ ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-КОГНІТИВНО-АНАЛІТИЧНОЇ ПСИХОТЕРАПІЇ
Б. Т. Дем’яненко
141-151
CИНДРОМ ЕМОЦІЙНОГО ВИГОРАННЯ У ПІДЛІТКІВ З АКЦЕНТУАЦІЯМИ ХАРАКТЕРУ
Б. Т. Дем’яненко, В. О. Павлєєв
151-158
СВІТОВИЙ ДОСВІД КОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГИ ДОРОСЛИМ ОСОБАМ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ЦЕРКОВНОМУ СЕРЕДОВИЩ
О.Л. Саламон
159-166
ОСОБЛИВОСТІ ВИЯВУ КОМПОНЕНТІВ ЦІННІСНОЇ ЗОРІЄНТОВАНОСТІ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ САМОСВІДОМОСТІ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ
О.І. Сидорович, Н.П. Гапон
166-174
ОСОБЛИВОСТІ ЛЕКСИКО-СЕМАНТИЧНОЇ СТОРОНИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
Д.І. Шульженко, Ю. В. Товкес
174-179
МОТИВАЦІЙНА СКЛАДОВА В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПСИХОЛОГІВ
Д. М. Супрун, Т.В. Григоренко
121-130
pdf
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів