ДІАГНОСТИКА СЛУХОВИХ ПОРУШЕНЬ В КОНТЕКСТІ ОСОБИСТІСНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ
Ключові слова:
діагностика слухових порушень, слухова нейропатія, слухомовленнєва реабілітація, особистісна соціальна взаємодіяАнотація
У даній статті розглядаються діагностика слухових порушень та сурдопедагогічна технологія, яка
дозволить на оптимальному слухопротезуванні дітей зі слуховою нейропатією підвищити рівень
слухомовленнєвої реабілітації.
Автором розкривається сучасне розуміння соціокультурного розвитку дитини з порушеннями слуху, що
пов’язано з формуванням певних цінностей суспільства, які допоможуть сформувати соціальну взаємодію з
різними членами громади.
В статті акцентується увага на винайденні оптимальних шляхів діагностики порушень слуху, на
сурдопедагогічному супроводі, що безпосередньо пов’язано в різновекторних і ретроспективних дослідженнях з
оволодінням дитиною з порушеннями слуху усним мовленням як закодованим образним і артикуляційним знаком
комунікації, але який несе в собі зміст певної нації, її культури.