НАРОДНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У ДІТЕЙ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Ключові слова:
діти з церебральними порушеннями, засоби народної педагогіки, комунікативні здібності, народна педагогіка. типи комунікативних порушеньАнотація
У статті охарактеризовані основні види порушень при церебральних паралічах, в тому числі: рухові,
мовленнєві та комунікативні. З якими зустрічаються діти даної категорії на етапі формування та взаємодії з
оточуючими. Акцентовано, що не сформованість рухових навичок і умінь проявляється не лише через власне
порушення моторики, але і в недосконалості більш складних функцій, необхідних для пізнавальної діяльності.
Окреслено типи комунікативних порушень, які супроводжують розвиток даної категорії дітей, наведено симптоми
порушень комунікативних здібностей. Ефективним засобом для розвитку мовлення дітей з церебральними
порушеннями визначено народну педагогіку. На основі теоретичних досліджень нашої роботи, були
виокремленні критерії діагностики комунікативних здібностей у дітей з церебральними порушеннями.