ЛОГОПЕДИЧНА ДОПОМОГА ДІТЯМ У 60-70 РР. XX СТ. В УКРАЇНІ: ІСТОРІОГРАФІЧНИЙ АСПЕКТ
Ключові слова:
логопедія, порушення мовлення, логопедична допомога, спеціальні заклади, історичний аспект, порушення психофізичного розвиткуАнотація
Процес реформування освіти неможливий без урахування та адекватної оцінки наукового досвіду
попередніх поколінь. Вивчення та історико-педагогічний аналіз розвитку логопедичної допомоги в Україні дають
змогу простежити генезис проблем формування освітньої системи та знайти шляхи удосконалення. Метою статті
є дослідження питання надання логопедичної допомоги дітям у 60-70 рр. XX ст., аналіз та обґрунтування розвитку
проблеми. Для досягнення мети вивчались архівні джерела та наукові доробки вчених, які досліджували це
питання. У статті зазначаються причини розширення мережі закладів для дітей з порушеннями мовленнєвого
розвитку. Окреслено вплив ухвалених документів на розвиток логопедичної допомоги дітям у зазначений період.
Перерахована спеціальна література, в якій описані методи діагностики та методики подолання мовленнєвих
порушень