ОНТОГЕНЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ПОСТАВИ У ДІТЕЙ ІЗ ЗАТРИМКОЮ ПСИХОМОТОРНОГО РОЗВИТКУ
Ключові слова:
діти раннього віку, діти дошкільного віку, постава, онтогенез, хребет, затримка психофізичного розвиткуАнотація
В статті з позиції онтогенезу розглянуто механізм формування постави у дітей із затримкою
психофізичного розвитку, в якому врахована двополюсність розвитку дитини і формування її постави.
Виходячи з принципу триєдності буття, запропоновано третю складову системи формування постави у
дитини – саму дитину як психосоматичну сутність: з особливостями її фізичних, анатомічних показників та
психічного статусу.
Перспективи подальшого дослідження онтогенетичного аспекту формування постави у дітей раннього
віку із затримкою психомоторного розвитку вбачаємо в більш глибокому розгляді саме психосоматичного
комплексу як єдиного цілого в особистості дитини
Опубліковано
2021-01-20
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)