РОЗВИТОК НАОЧНО-ОБРАЗНОЇ ОСНОВИ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЗІ ЗНИЖЕНИМ ЗОРОМ
Ключові слова:
молодші учні, знижений зір, наочно-образна основа, образне мовлення, спостереження, прийомАнотація
У статті розглядається проблема розвитку наочно-образного мовлення в учнів початкових класів зі
зниженим зором. Визначені напрями роботи із розвитку наочно-образної основи мовлення: конкретизація
наявних знань та уявлень про предмети та явища навколишньої дійсності, уточнення лексичного значення слів;
розширення знань та уявлень, збагачення словникового запасу; узагальнення, систематизація знань та уявлень,
відображення їх у мовленні. В аспекті розвитку образного мовлення детально розглянутий метод спостереження,
який сприяє корекції вторинних відхилень у дітей з порушеннями зору. Дана характеристика прийомів методу
спостереження, що спрямовані на розвиток наочно-образної основи мовлення.
Опубліковано
2021-01-21
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)