ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ГЕОМЕТРИЧНОГО МАТЕРІАЛУ УЧНЯМИ З ПОРУШЕННЯМИ СЛУХУ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Ключові слова:
розуміння, геометричні поняття, діти з порушеннями слуху, просторова уява, рівень володінняАнотація
Готуючи учнів до практичної діяльності, школа має озброїти дітей з порушеннями слуху не лише
поняттям про число та встановлювати кількісні співвідношення, а й розвивати геометричні уявлення, які є
засобом розвитку просторової уяви учнів і виховання логічного мислення. Експериментально доведено, що в
дітей із слуховою депривацією формування первісних геометричних понять ускладнюється через обмеження
їхнього загального досвіду та недорозвинення мовлення. У нашому дослідженні розроблено підходи до
визначення рівня володіння геометричним матеріалом учнями з порушеннями слуху початкових класів.
Опубліковано
2021-01-20
Номер
Розділ
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)