ДИТЯЧИЙ АУТИЗМ – ПРОБЛЕМА СУЧАСНОСТІ
Ключові слова:
: аутизм, аутистичні розлади, корекція, інклюзія, педагогічні умови, пізнавальна діяльністьАнотація
Стаття присвячена психолого-педагогічним умовам розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.
Було проаналізовано вплив педагогічних умов, що відображає сукупність освітніх та матеріально-просторових
можливостей у навчально-виховному процесі. Автор статті визначає цілі, завдання, принципи, актуалізує основні
напрямки роботи з аутичними дітьми. Корекційно-виховна робота з аутичними дітьми має базуватися на
визначенні типології різновидів аутистичних порушень, зумовлених індивідуальними особливостями інтелекту,
мовлення, спілкування; вивченні потреб, мотивів, почуттів, реакцій, думок, намірів, пов’язаних з особливостями
їхньої соціокультурної адаптації та самореалізації; врахуванні відповідних потреб та проблем родин, що
виховують аутичну дитину; підвищення рівня спеціальної підготовки фахівців для проведення диференціальної
діагностики, розробки корекційних та освітньо-виховних програм.