Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 37 (2019)
№ 37 (2019)
Опубліковано:
2019-03-03
Статті
ДО ПРОБЛЕМИ ДІАГНОСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ З РАС
Н.В. Базима , М.К. Шеремет
5-11
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОГО ДІЙСТВА В РОБОТІ З ДІТЬМИ ПРИ ЗАЇКАННІ
Л.Д. Бегас
12-18
PDF
АСИММЕТРИИ ТЕЛА ДЕТЕЙ РАННЕГО И ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА КАК ПРЕДПОСЫЛКИ НАРУШЕНИЙ ОСАНКИ (ЧАСТЬ 1)
В. В. Беседа
19-26
PDF
МОДЕЛЮВАННЯ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ
О. Ю. Гноєвська
27-34
PDF
ТЕОРІЯ МІМІКО-ЖЕСТОВОГО МОВЛЕННЯ ТА СУРДОПЕРЕКЛАДУ В СТРУКТУРІ ФОРМУВАННЯ ТОЧНОСТІ СЕМАНТИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ
О. С. Горлачов
34-40
PDF
НАДАННЯ ЛОГОПЕДИЧНИХ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ ПІДЛІТКАМ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ОСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
О.Г. Губарь
40-50
PDF
ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
В. М. Двіжона
50-57
PDF
КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ В УМОВАХ НРЦ «КРИШТАЛИК»
Н.А. Колодна
57-63
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН ЛОГОПЕДИЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ ТА ЇХ БАТЬКІВ ЯК ЗАПОРУКИ УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
С.Ю. Конопляста, А.О. Синиця
63-72
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У ДІТЕЙ З КОХЛЕАРНИМИ ІМПЛАНТАМИ
О. П. Круглик
72-77
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ
Н. П. Лещій
78-86
PDF
СУЧАСНИЙ СТАН ПРАВ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УКРАЇНІ
О.Г. Маруда
86-94
PDF
ВЗАЄМОДІЯ У РОБОТІ СПІВРОБІТНИКІВ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Ю. В. Пінчук
94-101
PDF
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ
О. Л. Позднякова
102-111
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ УЯВЛЕНЯ ПРО ЗАТРИМКУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМКІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
О.М. Семенцова
111-120
PDF
ПОПЕРЕДЖЕННЯ СИНДРОМУ ГОСПІТАЛІЗМУ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
Т.М. Сняткова
120-128
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ ТА ДЕФІЦИТОМ УВАГИ
О.Г. Ферт
129-135
PDF
РОЗВИТОК КОРЕКЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УКРАЇНІ
Л. Г. Чепурна
135-141
PDF
ТЕОРЕТИЧНА СУТНІСТЬ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ І ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Д. І. Шульженко, О. Є. Шульженко
142-148
PDF
ВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
М.Г. Буйняк
149-153
PDF
ОСОБЛИВОСТІ УСВІДОМЛЕННЯ СЛІПИМИ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ ВЛАСНОГО ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
С. Б. Власенко
154-160
PDF
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОЇ УСТАНОВИ
Х.В. Качмарик
160-166
PDF
ОСНОВИ КОНСТРУЮВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ В ГАЛУЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Д.М. Супрун
166-173
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Л. П. Федорчук
174-179
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ ОБ’ЄДНАНИХ СИЛ З ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
І.В. Чухрій
179-187
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів