ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ

Автор(и)

  • Н. П. Лещій

Ключові слова:

педагогічні умови, освітньо-реабілітаційний центр, діти, складні порушення розвитку, фізкультурно-оздоровча робота

Анотація

Розвиток дітей зі складними порушеннями розвитку багато в чому залежить від соціуму, в якому знаходиться та розвивається дитина. Основним фактором розвитку таких дітей є сімейне середовище та навчальне середовище. Визначено педагогічні умови реалізації фізкультурно-оздоровчої роботи для дітей зі складними порушеннями розвитку: наявність і впровадження нормативно-правової бази; забезпечення санітарно-гігієнічних заходів; орієнтація фізкультурно-оздоровчої роботи на створення ситуацій успіху в дітей; взаємодія педагогів освітньо-реабілітаційного центру з батьками дітей, які мають складні порушення розвитку.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-03

Номер

Розділ

Статті