Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 37 (2019)
No. 37 (2019)
Published:
2019-03-03
Статті
ДО ПРОБЛЕМИ ДІАГНОСТИКИ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ ДІТЕЙ З РАС
Н.В. Базима , М.К. Шеремет
5-11
PDF (Українська)
ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОГО ДІЙСТВА В РОБОТІ З ДІТЬМИ ПРИ ЗАЇКАННІ
Л.Д. Бегас
12-18
PDF (Українська)
АСИММЕТРИИ ТЕЛА ДЕТЕЙ РАННЕГО И ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА КАК ПРЕДПОСЫЛКИ НАРУШЕНИЙ ОСАНКИ (ЧАСТЬ 1)
В. В. Беседа
19-26
PDF (Українська)
МОДЕЛЮВАННЯ КОРЕКЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПЕРЕПІДГОТОВКИ
О. Ю. Гноєвська
27-34
PDF (Українська)
ТЕОРІЯ МІМІКО-ЖЕСТОВОГО МОВЛЕННЯ ТА СУРДОПЕРЕКЛАДУ В СТРУКТУРІ ФОРМУВАННЯ ТОЧНОСТІ СЕМАНТИЧНИХ ЗНАЧЕНЬ
О. С. Горлачов
34-40
PDF (Українська)
НАДАННЯ ЛОГОПЕДИЧНИХ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВИХ ПОСЛУГ ПІДЛІТКАМ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ОСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
О.Г. Губарь
40-50
PDF (Українська)
ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ МОТИВАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ МАТЕМАТИКИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ МОВЛЕННЄВИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ
В. М. Двіжона
50-57
PDF (Українська)
КОРЕКЦІЙНА РОБОТА З ФОРМУВАННЯ ЖИТТЄВИХ ПЛАНІВ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ В УМОВАХ НРЦ «КРИШТАЛИК»
Н.А. Колодна
57-63
PDF (Українська)
СУЧАСНИЙ СТАН ЛОГОПЕДИЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ ТА ЇХ БАТЬКІВ ЯК ЗАПОРУКИ УСПІШНОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
С.Ю. Конопляста, А.О. Синиця
63-72
PDF (Українська)
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У ДІТЕЙ З КОХЛЕАРНИМИ ІМПЛАНТАМИ
О. П. Круглик
72-77
PDF (Українська)
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В УМОВАХ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ДІТЕЙ ЗІ СКЛАДНИМИ ПОРУШЕННЯМИ РОЗВИТКУ
Н. П. Лещій
78-86
PDF (Українська)
СУЧАСНИЙ СТАН ПРАВ ОСІБ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УКРАЇНІ
О.Г. Маруда
86-94
PDF (Українська)
ВЗАЄМОДІЯ У РОБОТІ СПІВРОБІТНИКІВ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Ю. В. Пінчук
94-101
PDF (Українська)
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ
О. Л. Позднякова
102-111
PDF (Українська)
ТЕОРЕТИЧНІ УЯВЛЕНЯ ПРО ЗАТРИМКУ ПСИХІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ВИЗНАЧЕННЯ НАПРЯМКІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
О.М. Семенцова
111-120
PDF (Українська)
ПОПЕРЕДЖЕННЯ СИНДРОМУ ГОСПІТАЛІЗМУ У ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ З ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ
Т.М. Сняткова
120-128
PDF (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ ТА ДЕФІЦИТОМ УВАГИ
О.Г. Ферт
129-135
PDF (Українська)
РОЗВИТОК КОРЕКЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ ЗМІСТУ ПІДРУЧНИКІВ ДЛЯ ДІТЕЙ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В УКРАЇНІ
Л. Г. Чепурна
135-141
PDF (Українська)
ТЕОРЕТИЧНА СУТНІСТЬ ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ І ЕМОЦІЙНОЇ СТІЙКОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ
Д. І. Шульженко, О. Є. Шульженко
142-148
PDF (Українська)
ВПЛИВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ НА СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ КЛІМАТ В ІНКЛЮЗИВНОМУ КЛАСІ
М.Г. Буйняк
149-153
PDF (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ УСВІДОМЛЕННЯ СЛІПИМИ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ ВЛАСНОГО ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
С. Б. Власенко
154-160
PDF (Українська)
АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНИХ ПСИХІЧНИХ ПРОЦЕСІВ ДІТЕЙ З АУТИЗМОМ В УМОВАХ ДОШКІЛЬНОЇ УСТАНОВИ
Х.В. Качмарик
160-166
PDF (Українська)
ОСНОВИ КОНСТРУЮВАННЯ СИСТЕМИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ПСИХОЛОГІВ В ГАЛУЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Д.М. Супрун
166-173
PDF (Українська)
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ ДО РОБОТИ В ІНКЛЮЗИВНИХ ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Л. П. Федорчук
174-179
PDF (Українська)
ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ ВЕТЕРАНІВ АНТИТЕРОРИСТИЧНОЇ ОПЕРАЦІЇ ОБ’ЄДНАНИХ СИЛ З ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЙ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
І.В. Чухрій
179-187
PDF (Українська)
Language
English
Українська
Information
For Readers
For Authors
For Librarians