ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ У ДІТЕЙ З КОХЛЕАРНИМИ ІМПЛАНТАМИ

Автор(и)

  • О. П. Круглик

Ключові слова:

інноваційні технології, міжособистісні стосунки, кохлеарна імплантація, ідентифікація, інтеграція, соціальна група

Анотація

В даній статті розглянуто проблему формування міжособистісних стосунків у дітей з кохлеарними імплантами, які в умовах сучасних освітніх перетворень потрапляють в інклюзивну форму навчання. Проаналізовано новітні технології, пов’язані з можливістю більш детальніше розглянути перебіг захворювань та характер порушень слуху, що дають підстави описати не тільки нові типи порушень, але й зрозуміти сутність кохлеарної імплантації для розвитку дитини, зокрема її слухо-мовленнєвої характеристики, необхідної для встановлення адекватних соціальних контактів. Висвітлено соціальну ідентичність як форму наявності соціальної структури у свідомості особистості, яка пояснює, що людина належить до певної соціальної групи разом з певним емоційним і ціннісним персональним смислом групового членства.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-03

Номер

Розділ

Статті