ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ГІПЕРАКТИВНІСТЮ ТА ДЕФІЦИТОМ УВАГИ

Автор(и)

  • О.Г. Ферт

Ключові слова:

гіперактивний розлад з дефіцитом уваги, функціонально-поведінкове оцінювання, диференційоване викладання

Анотація

У статті йдеться про особливості планування навчально-виховного процесу для дітей з порушеннями нейророзвитку, зокрема з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги. З’ясовано, що навчально- виховний процес дитини з гіперактивністю та дефіцитом уваги буде успішним за умови наявності згуртованої команди шкільних фахівців, ретельного вивчення дитини у тісній співпраці з батьками із застосуванням технології функціонально – поведінкового оцінювання та розробкою на його основі плану позитивного поведінкового втручання. Важливим є застосування диференційованого викладання, усього спектру відповідних до потреб дитини, стратегій і навчальних технік, складання індивідуального навчального плану та програми, за потребою; гнучкість вчителя при виборі методів роботи з дитиною, позитивне налаштування адміністрації та педагогічних працівників навчального закладу до проблеми дітей з ГРДУ, регулярна просвітницька робота з персоналом навчального закладу і батьками.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-03-03

Номер

Розділ

Статті