ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛІЗОВАНОГО ДІЙСТВА В РОБОТІ З ДІТЬМИ ПРИ ЗАЇКАННІ
Ключові слова:
заїкання, театралізоване дійство, інсценування, принципи, навчання, виховна роботаАнотація
Стаття присвячена організації та проведенні логопедичної роботи із заїкуватими дітьми із використанням театралізованого дійства. Театралізовані дійства виступають засобом розвитку особистості дітей, що заїкаються. Саме вони є підкріпленням життєвих позицій дітей в сiм’ї, дитячій установі, родинні. Діти на чолі з батьками керуються сучасними життєвими витоками що відбуваються в суспільстві. Театралізовані заходи і свята із заїкуватими дітьми покликані підтримувати формування благодатного соціуму, їх самопізнання і розвитку креативності в повсякденному житті. У системі логопедичної роботи із заїкуватими дітьми ставляться значні завдання, що підпорядковуються основній ланці роботи в контексті дошкілля, які йдуть згідно планування дитячого навчального закладу. Також в статті висвітлені основні принципи, якими керується логопед для організації театралізованого дійства із заїкуватими дітьми