ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЗАКЛАДУ
Ключові слова:
умови, організаційно-педагогічні умови, змістовно-педагогічні умови, процесуально-педагогічні умови, виховна системаАнотація
У статті розкрито проблему визначення педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Для розкриття цієї проблеми автором здійснено теоретичний аналіз понять «умова», «педагогічна умова». Проаналізовано досвід визначення педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу у зарубіжному та вітчизняному освітньому просторі. Відповідно до результатів цього аналізу визначено комплекс педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Комплекс педагогічних умов процесу розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу автор пропонує розглянути з теоретичних позицій, обґрунтованих Хитрюк В. В., яка виділяє такі їх компоненти: організаційно-педагогічні, змістовно-педагогічні та процесуально-педагогічні. Автором здійснено наповнення компонентів педагогічних умов розвитку виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу. Зазначено, що визначений комплекс педагогічних умов забезпечить успішність реалізації виховної системи освітньо-реабілітаційного закладу.