ВЗАЄМОДІЯ У РОБОТІ СПІВРОБІТНИКІВ СПЕЦІАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ДЛЯ ДІТЕЙ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Ключові слова:
взаємодія фахівців спеціального закладу дошкільної освіти для дітей з тяжкими порушеннями мовлення, наступність у роботі логопеда і вихователя, посадові обов’язки спеціального психолога, соціального педагога, музичного керівника, медичного персоналуАнотація
У статті розкривається питання взаємозв’язку у роботі фахівців спеціального закладу дошкільної освіти: вчителя-логопеда, вихователя, музичного керівника, практичного психолога, соціального педагога та медичного персоналу. Особлива увага приділяється наступності в роботі логопеда і вихователя, розподілу їх функцій і взаємодії у навчально-корекційній роботі з дітьми. Описано завдання, які виконує музичний керівник у співдружності з логопедом, окреслено функції соціального педагога та медичного персоналу. Розкрито можливості впливу скоординованої взаємодії спеціалістів на ефективне подолання мовленнєвих та психофізичних труднощів, на загальний розвиток дітей з тяжкими порушеннями мовлення.