Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 40 (2021)
№ 40 (2021)
Опубліковано:
2022-05-17
Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)
СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ У КОРЕКЦІЙНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНІЙ ДОПОМОЗІ ПРИ ПОРУШЕННЯХ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ
А. Б. Заплатинська, Г. В. Афузова, Т. Л. Панченко
5-12
pdf
НЕОБХІДНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ФОРМИ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ВИШАХ
І. В. Авраменко
12-18
pdf
ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
О. Б. Бєлова
18-23
pdf
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ КОРЕКЦІЇ ПОСТАВИ В САГІТАЛЬНІЙ ПЛОЩИНІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОМОТОРИКИ
В. В. Бєсєда
24-31
pdf
ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В КОРЕКЦІЇ РУХОВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
О. Л. Горбатюк
31-36
pdf
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ІЗ ДИСГРАФІЄЮ
Л. С. Журавльова
37-45
pdf
ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛОГОПЕДІЇ В ПЕРСОНАЛІЯХ: ОЛЕНА МАРКІВНА ГОПІЧЕНКО
О. В. Козинець, А. С. Коритіна
45-52
pdf
ВИВЧЕННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО ВПЛИВУ НА ВСТАНОВЛЕННЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПІДЛІТКІВ
О. П. Круглик, В. О. Погребняк
52-59
pdf
ДЕФІНІЦІЯ ПОНЯТЬ «СОЦІАЛІЗАЦІЯ» ТА «РОЗВИТОК» У СПЕЦІАЛЬНИХ ПСИХОЛОГО- ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ
В. Є. Коваленко
59-65
pdf
ДИСПРАКСІЯ В СТРУКТУРІ МОВЛЕННЄВОГО ДИЗОНТОГЕНЕЗУ ДІТЕЙ
І. В. Мартиненко
65-70
pdf
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ УЧНІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОРТЕБАМИ У СПОЛУЧЕНИХ ШТАТАХ АМЕРИКИ
Н. В. Никоненко
70-77
pdf
РОЗВИТОК ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ У ВОЛОНТЕРСЬКІЙ РОБОТІ З ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО СУПРОВОДУ ДІТЕЙ З ПСИХОФІЗИЧНИМИ ОСОБЛИВОСТЯМИ
М. С. Омельченко, Т. Г. Кузнецова
77-83
pdf
ACADEMIC MOBILITY PERSPECTIVE IN THE CONTEXT OF PROFESSIONAL INTERNATIONALIZATION IN THE FIELD OF SPECIAL EDUCATION
М. Sheremet, D. Suprun
83-89
pdf
ФОРМУВАННЯ УМІННЯ ВИКОНУВАТИ СИНТАКСИЧНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕЧЕНЬ НА ПИСЬМІ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
Т. М. Швалюк
90-99
pdf
СИСТЕМОУТВОРЮВАЛЬНА РОЛЬ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ В ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЛЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ
Н. А. Ярмола, К. С. Тороп
99-106
pdf
РОЗВИТОК КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
С. В. Березка
107-113
pdf
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ПРИВ’ЯЗАНОСТІ У ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
К. О. Глушенко
113-119
pdf
АКТИВНІ ЗАСОБИ ВПЛИВУ НА СТАНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ОСОБИСТІСНИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНЬОГО ПСИХОЛОГА СПЕЦІАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ
О. М. Дубовик
120-127
pdf
АЙНДФУЛНЕС ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ІНТЕЛЕКТУ ТА МЕТОД ПСИХОЛОГІЧНОЇ КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНИХ ТА ПОВЕДІНКОВИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ ТА ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
Б. Т. Дем`яненко, І. В. Ратинська
127-137
pdf
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів