ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ В КОРЕКЦІЇ РУХОВИХ ПОРУШЕНЬ ДІТЕЙ З ПОРУШЕННЯМИ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Ключові слова:
діти з порушеннями інтелектуального розвитку, рухові порушення, розвиток рухових функцій, фізична культура, фізичні вправи, сенсорне виховання, адаптивна фізична культураАнотація
У статті розглянуто питання використання педагогічних підходів в корекції рухових порушень дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Теоретичне вивчення спеціальної психолого-педагогічної літератури дозволило зробити висновок, що питання використання педагогічних підходів в корекційній роботі рухових порушень дітей з порушеннями інтелектуального розвитку є недостатньо висвітленим.
Розглянуто основні відхилення в розвитку рухових якостей дітей з порушеннями інтелектуального розвитку. Охарактеризовано важливість фізичної культури у роботі по усуненню рухових порушень означеної категорії дітей. Подано основні педагогічні напрямки роботи в корекції рухових порушень дітей з порушенням інтелектуального розвитку.
У висновках зазначено, що правильно побудована корекційна робота з використанням педагогічних підходів, зокрема адаптивної фізичної культури, є одним з перспективних шляхів розвитку фізичних якостей і здібностей дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, що надалі полегшить їх життєдіяльність і дасть можливість адаптуватися в сучасному суспільстві.