НЕОБХІДНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ФОРМИ РОБОТИ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ У ВИШАХ

Автор(и)

  • І. В. Авраменко

Ключові слова:

студент з особливими освітніми потребами, індивідуальний підхід, самостійна діяльність

Анотація

Проблема організації самостійної роботи студента знаходиться сьогодні в центрі уваги кожного вищого навчального закладу. Наша країна, як і весь світ, з початку 2020-го року переживає пандемію COVID-19. Виші тимчасово перейшли на дистанційну форму навчання, і як наслідок студенти стикнулися з проблемою організації безперервної самостійної роботи.
Під час самостійної навчальної діяльності, важливо, щоб студент з інвалідністю мав можливість якісно самостійно опрацьовувати навчальний матеріал. Важливим є створення методичних рекомендацій щодо організації самостійної форми роботи, з метою комплексного супроводу таких студентів, задля забезпечення отримання якісної професійної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-16

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)