ACADEMIC MOBILITY PERSPECTIVE IN THE CONTEXT OF PROFESSIONAL INTERNATIONALIZATION IN THE FIELD OF SPECIAL EDUCATION

Автор(и)

  • М. Sheremet
  • D. Suprun

Ключові слова:

інтернаціоналізація, вища освіта, транс- і міждисциплінарний підхід, система професійної підготовки в галузі спеціальної освіти, мобільні міжнародні студенти, іноземні студенти

Анотація

У статті розглядаються сучасні тенденції освіти спеціальних психологів у контексті професійної інтернаціоналізації. Уточнено визначення понять «інтернаціоналізація вищої освіти», «міжнародна мобільність» та «мобільність іноземних студентів». У статті висвітлено необхідність міжнародної мобільності як частини інтернаціоналізації вищої освіти. У статті відзначаються останні тенденції інтернаціоналізації, які спостерігаються у всьому світі; перелічує позитивні сторони інтернаціоналізації вищої освіти та елементи культури університету, які необхідно розвивати з точки зору інтернаціоналізації. Відроджено статус та тенденції професійної підготовки психологів у галузі спеціальної освіти. Здійснено огляд стандартних документів, які регламентують зазначене навчання. Надано перелік компетенцій, якими повинні володіти фахівці-психологи до кінця навчання. Викладено перспективи подальших досліджень у контексті вдосконалення професійної підготовки у галузі спеціальної освіти. Доведено необхідність застосування індивідуально-орієнтованої та практично-орієнтованої освітньої парадигми в освіті.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-05-16

Номер

Розділ

Науковий часопис (Корекційна педагогіка та спеціальна психологія)