Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Current
Archives
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
No. 38 (2019)
No. 38 (2019)
Published:
2019-12-01
Статті
PROFESSIONAL FORMATION OF THE PSYCHOLOGIST'S PERSONALITY IN THE SYSTEM OF SPECIAL EDUCATION
V. Syniov, M. Sheremet, D. Suprun
5-15
PDF (Українська)
ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ ГЛАГОЛЬНОЙ ЛЕКСИКИ У СТАРШИХ ДОШКОЛЬНИКОВ С ОБЩИМ НЕДОРАЗВИТИЕМ РЕЧИ
Т.А. Алтухова, Д.С. Вержиковська
15-22
PDF (Українська)
ДИТИНА З РАС В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ
Н.В. Базима
22-29
PDF (Українська)
АСИММЕТРИИ ТЕЛА ДЕТЕЙ РАННЕГО И ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА КАК ПРЕДПОСЫЛКИ НАРУШЕНИЙ ОСАНКИ (ЧАСТЬ 2)
В. В. Беседа
29-36
PDF (Українська)
МУЗИЧНИЙ ТЕАТР ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ФАКТОР КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ
Д. А. Букреєва
37-42
PDF (Українська)
ЛОГОПЕДИЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ – ОБОВ'ЯЗКОВА СКЛАДОВА ПРОГРАМИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ
Т. С. Ващук
42-49
PDF (Українська)
ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ НАВИЧОК ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ У ДІТЕЙ З ПОМІРНИМ ТА ТЯЖКИМ СТУПЕНЕМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОРУШЕННЯ
Ю.В. Галецька
49-55
PDF (Українська)
ВПЛИВ ПЕРИНАТАЛЬНИХ ФАКТОРІВ В ГЕНЕЗІ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ФОРМАМИ СТЕРТОЇ ДИЗАРТРІЇ
В.І. Галущенко
55-60
PDF (Українська)
СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ ІНКЛЮЗІЇ
О.В. Гаяш
60-66
PDF (Українська)
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ: СУЧАСНИЙ СТАН І ШЛЯХИ КОМПЛЕКСНОГО ОНОВЛЕННЯ
О.Є. Гордійчук
66-73
PDF (Українська)
ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ДАКТИЛЬНОГО ТА МІМІКО-ЖЕСТОВОГО МОВЛЕННЯ
О. С. Горлачов
73-78
PDF (Українська)
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
М.В. Гринців
79-84
PDF (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ЗНАНЬ УЧИТЕЛІВ ЩОДО СПЕЦИФІКИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ДИСГРАФІЄЮ
Л. С. Журавльова
84-92
PDF (Українська)
СИСТЕМА КОМПЛЕКСНОГО ВПЛИВУ НА КОРЕКЦІЙНУ РОБОТУ ДЛЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
В.В. Кордонець , М.М. Назаренко
99-105
PDF (Українська)
ВИКОРИСТАННЯ ПОЛОЖЕНЬ М. П. КОЗЛЕНКА У СПЕЦІАЛЬНІЙ ТА ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
Н. П. Кравець , А. В. Шовкун
105-113
PDF (Українська)
ДО ПРОБЛЕМИ ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ З ЧИТАННЯ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
В.В. Купрас
113-120
PDF (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
І.П. Марціновська
120-126
PDF (Українська)
РОЗВИТОК ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
С. П. Миронова , Т.О. Докучина
127-132
PDF (Українська)
УКРАЇНСЬКІ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ЗАКЛАДИ: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ АСПЕКТ
О. Л. Позднякова
133-142
PDF (Українська)
ІНДИВІДУАЛЬНІ ПСИХОФІЗИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР В ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗОВНОГО НАВЧАННЯ
А.М. Савицький
142-149
PDF (Українська)
ТЕХНОЛОГІЇ РАННЬОЇ КОМПЛЕКСНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ ПЕРЕДДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВОСТЯМИ РОЗВИТКУ
В.В. Тарасун
150-156
PDF (Українська)
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІТ ПІДТРИМКИ ОСВІТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
С.В. Чупахіна
156-168
PDF (Українська)
ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УКРАЇНІ (КІНЕЦЬ ХVIII – ПОЧАТОК ХІХ СТ.)
В.М. Шевченко
168-173
PDF (Українська)
ПОРУШЕННЯ СНУ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
Ю.В. Вакуленко
174-179
PDF (Українська)
ОСОБЛИВОСТІ ДОВІЛЬНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
О.В. Мамічева , В.В. Апухтіна
180-186
PDF (Українська)
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА: ОСОБИСТІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД
М.С. Омельченко
186-201
PDF (Українська)
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СПЕЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Г. І. Сизко, Н. М. Анастасова
201-207
PDF (Українська)
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА
Д.І. Шульженко
207-214
PDF (Українська)
ВПЛИВ ЕМОЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ НА НАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ З ПОРУШЕНИМ ІНТЕЛЕКТОМ
С.Д. Яковлева
214-223
PDF (Українська)
Language
English
Українська
Information
For Readers
For Authors
For Librarians