РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА: ОСОБИСТІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД
Ключові слова:
індивідуальний професійний стиль; корекційний педагог; особистісно-компетентнісний підхід; програма тренінгу; професійна діяльність; професійна свідомістьАнотація
У статті представлено концептуальні засади розвитку професійної свідомості корекційного педагога у межах особистісно-компетентнісного підходу. Автор статті визначає цілі, завдання і принципи, актуалізує основні напрямки роботи, на яких ґрунтується розроблена програма тренінгу. Особлива увага приділяється компетентнісній і особистісній детермінації розвитку професійної свідомості, а також активізації функціонування її структурних блоків (когнітивного, рефлексійного, аксіологічного, мотиваційного, афективного). Професійноособистісна зорієнтованість процесу розвитку професійної свідомості корекційного педагога, на думку автора, обумовлена формуванням індивідуального стилю його професійної діяльності, ефективного з точки зору професійних результатів і адекватного завданням особистісного зростання фахівця.