САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА
Ключові слова:
діти з особливими освітніми потребами, система самостійної роботи, майбутні корекційні педагоги, студенти, психологічна свідомістьАнотація
В статті представлено авторське бачення формування у майбутніх фахівців, корекційних педагогів, професійної свідомості. Доведено, що найбільш доречним для цього є час для проведення самостійної роботи.
Здійснено теоретичний аналіз теми який показав, що усвідомлення себе як фахівця присвятивши себе поліпшенню психічної сфери дитини сприяє ефективності корекційно-розвиткової роботи з нею. Модифіковано методику застосування психологічних технологій для формування професійної свідомості у студентів кафедр спеціальної та інклюзивної освіти. Доведено, що саме самостійне опрацювання студентом особливостей дизонтогенезу порушень, проведення спостережень та спілкувань з дитиною, розробка якісної індивідуальної програми, змісту спеціальної освіти, процесу комунікації з родиною дитини оптимізує подальший розвиток професійної діяльності фахівця.