Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 38 (2019)
№ 38 (2019)
Опубліковано:
2019-12-01
Статті
PROFESSIONAL FORMATION OF THE PSYCHOLOGIST'S PERSONALITY IN THE SYSTEM OF SPECIAL EDUCATION
V. Syniov, M. Sheremet, D. Suprun
5-15
PDF
ОСОБЕННОСТИ ФОРМИРОВАНИЯ ГЛАГОЛЬНОЙ ЛЕКСИКИ У СТАРШИХ ДОШКОЛЬНИКОВ С ОБЩИМ НЕДОРАЗВИТИЕМ РЕЧИ
Т.А. Алтухова, Д.С. Вержиковська
15-22
PDF
ДИТИНА З РАС В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ
Н.В. Базима
22-29
PDF
АСИММЕТРИИ ТЕЛА ДЕТЕЙ РАННЕГО И ДОШКОЛЬНОГО ВОЗРАСТА КАК ПРЕДПОСЫЛКИ НАРУШЕНИЙ ОСАНКИ (ЧАСТЬ 2)
В. В. Беседа
29-36
PDF
МУЗИЧНИЙ ТЕАТР ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ФАКТОР КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ
Д. А. Букреєва
37-42
PDF
ЛОГОПЕДИЧНИЙ СУПРОВІД ДІТЕЙ З ДИТЯЧИМ ЦЕРЕБРАЛЬНИМ ПАРАЛІЧЕМ – ОБОВ'ЯЗКОВА СКЛАДОВА ПРОГРАМИ РАННЬОГО ВТРУЧАННЯ
Т. С. Ващук
42-49
PDF
ДОСЛІДЖЕННЯ СФОРМОВАНОСТІ НАВИЧОК ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ У ДІТЕЙ З ПОМІРНИМ ТА ТЯЖКИМ СТУПЕНЕМ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО ПОРУШЕННЯ
Ю.В. Галецька
49-55
PDF
ВПЛИВ ПЕРИНАТАЛЬНИХ ФАКТОРІВ В ГЕНЕЗІ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ З РІЗНИМИ ФОРМАМИ СТЕРТОЇ ДИЗАРТРІЇ
В.І. Галущенко
55-60
PDF
СПІВПРАЦЯ ЗАКЛАДУ ОСВІТИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ ІНКЛЮЗІЇ
О.В. Гаяш
60-66
PDF
ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ УЧНІВ: СУЧАСНИЙ СТАН І ШЛЯХИ КОМПЛЕКСНОГО ОНОВЛЕННЯ
О.Є. Гордійчук
66-73
PDF
ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИВЧЕННЯ ДАКТИЛЬНОГО ТА МІМІКО-ЖЕСТОВОГО МОВЛЕННЯ
О. С. Горлачов
73-78
PDF
СОЦІАЛЬНІ АСПЕКТИ ІНКЛЮЗИВНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
М.В. Гринців
79-84
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ЗНАНЬ УЧИТЕЛІВ ЩОДО СПЕЦИФІКИ МОВЛЕННЄВОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ ДИСГРАФІЄЮ
Л. С. Журавльова
84-92
PDF
СИСТЕМА КОМПЛЕКСНОГО ВПЛИВУ НА КОРЕКЦІЙНУ РОБОТУ ДЛЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ІЗ РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ
В.В. Кордонець , М.М. Назаренко
99-105
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ПОЛОЖЕНЬ М. П. КОЗЛЕНКА У СПЕЦІАЛЬНІЙ ТА ІНКЛЮЗИВНІЙ ОСВІТІ
Н. П. Кравець , А. В. Шовкун
105-113
PDF
ДО ПРОБЛЕМИ ЗАСВОЄННЯ МАТЕРІАЛУ З ЧИТАННЯ УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ З ПОРУШЕННЯМИ ЗОРУ
В.В. Купрас
113-120
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ КОПІНГ-ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ З ПОРУШЕННЯМИ ПСИХОФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ
І.П. Марціновська
120-126
PDF
РОЗВИТОК ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ КОРЕКЦІЙНИХ ПЕДАГОГІВ У ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
С. П. Миронова , Т.О. Докучина
127-132
PDF
УКРАЇНСЬКІ ОСВІТНЬО-РЕАБІЛІТАЦІЙНІ ЗАКЛАДИ: НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ АСПЕКТ
О. Л. Позднякова
133-142
PDF
ІНДИВІДУАЛЬНІ ПСИХОФІЗИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ДІТЕЙ З СИНДРОМОМ ДАУНА ЯК ПРОВІДНИЙ ФАКТОР В ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛІЗОВНОГО НАВЧАННЯ
А.М. Савицький
142-149
PDF
ТЕХНОЛОГІЇ РАННЬОЇ КОМПЛЕКСНОЇ ДОПОМОГИ ДІТЯМ ПЕРЕДДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ОСОБЛИВОСТЯМИ РОЗВИТКУ
В.В. Тарасун
150-156
PDF
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІТ ПІДТРИМКИ ОСВІТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
С.В. Чупахіна
156-168
PDF
ПЕРЕДУМОВИ ВИНИКНЕННЯ СПЕЦІАЛЬНО ОРГАНІЗОВАНОГО НАВЧАННЯ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ В УКРАЇНІ (КІНЕЦЬ ХVIII – ПОЧАТОК ХІХ СТ.)
В.М. Шевченко
168-173
PDF
ПОРУШЕННЯ СНУ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРА
Ю.В. Вакуленко
174-179
PDF
ОСОБЛИВОСТІ ДОВІЛЬНОЇ РЕГУЛЯЦІЇ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ТЯЖКИМИ ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ
О.В. Мамічева , В.В. Апухтіна
180-186
PDF
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА: ОСОБИСТІСНО-КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД
М.С. Омельченко
186-201
PDF
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СПЕЦІАЛЬНОГО ПЕДАГОГА
Г. І. Сизко, Н. М. Анастасова
201-207
PDF
САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ ЯК ПСИХОЛОГІЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ СВІДОМОСТІ КОРЕКЦІЙНОГО ПЕДАГОГА
Д.І. Шульженко
207-214
PDF
ВПЛИВ ЕМОЦІЙНО-МОТИВАЦІЙНОЇ СФЕРИ НА НАВЧАЛЬНУ ДІЯЛЬНІСТЬ ДІТЕЙ З ПОРУШЕНИМ ІНТЕЛЕКТОМ
С.Д. Яковлева
214-223
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів