МУЗИЧНИЙ ТЕАТР ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ ЯК ФАКТОР КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ
Ключові слова:
музична терапія, корекційна робота, музичний театр, соціалізація, адаптаціяАнотація
У статті акцентується на створенні умов для адаптації та соціалізації дітей і підлітків із обмеженими можливостями. Визначається роль музикотерапії в сучасних умовах інклюзивної освіти та виховання. Загострюється увага на оздоровчій функції музики як ефективного методу корекції. Пропонуються інновації вирішення зазначених проблем на прикладі організації музичного театру в реабілітаційному центрі «Промінь». Наголошено на необхідності індивідуального підходу до корекційної взаємодії з дітьми та підлітками із обмеженими можливостями.