НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ІТ ПІДТРИМКИ ОСВІТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИМИ ПОРУШЕННЯМИ
Ключові слова:
електронні освітні ресурси, інформатизації освіти, інклюзивне навчання, комп’ютерні інструменти навчання, молодші школярі з інтелектуальними порушеннями, навчально-методичне забезпечення, on-line книги, хмарні технології, хмаро орієнтоване навчальне середовищеАнотація
В статті проаналізовано навчально-методичне забезпечення інклюзивного навчання учнів початкової школи в умовах становлення Нової української школи. Охарактеризовано особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах інформаційного освітнього простору. Обгрунтовано, що використаня комп’ютерних та мультимедійних ресурсів на уроках, розширює простір для реалізації можливостей кожної дитини, робить навчання успішним і комфортним, особистісно-орієнтовним та мобільним, а також оптимізує навчальний процес загалом. Впровадження хмарних технологій у процес інклюзивного навчання учнів з інтелектуальними порушеннями забезпечує позитивні тенденції у формування їх інформаційно-комунікаційних компетентностей. Доведено, що інклюзивне навчання учнів початкової школи з інтелектуальними порушеннями буде результативним та більш повним за наявності розробленого, законодавчо затвердженого навчально-методичного забезпечення, яке враховує та використовує можливості інформаційних технологій.