ДИТИНА З РАС В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ
Ключові слова:
аутизм, розлади аутистичного спектру, діти дошкільного віку, поведінка, комунікація, інклюзивна освітаАнотація
У статті розглядаються деякі теоретичні та практичні аспекти інклюзивної освіти. Проаналізовано стан досліджень з питань інклюзивної форми навчання дітей за нозологіями, зокрема з аутистичними порушеннями. Частково висвітлено практичний досвід роботи в інклюзивних школах України. Представлені узагальнені відомості про особливості комунікативного розвитку дітей з РАС. Здійснено теоретичний аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми формування комунікативної поведінки у дітей з РАС. Подано стислий аналіз розвитку психічної сфери дітей даного віку з аутистичними особливостями у розвитку. Прослідковано та описано вплив сформованості та особливостей психічних процесів на поведінку дітей даної категорії.