Про журнал
У періодичному виданні "Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти" публікуються оригінальні рецензовані статті, наукові дослідження, авторські методичні, практичні розробки. Засновано 2004 р. ("Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти"). Держреєстрація друкованого збірника: Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення / Ідентифікатор медіа R30-01418 / витяг з реєстру суб’єктів у сфері медіа-реєстрантів від 28.09.2023, рішення №932. R-2023-00932.pdf
Тематика часопису: мистецька освіта; педагогіка мистецтв. Основні принципи: Збірник присвячений питанням історії, теорії та методики мистецької освіти. Розглядаються проблеми професійної підготовки викладачів мистецьких дисциплін. Висвітлюються сучасні підходи до формування педагогічної майстерності, розвитку творчих якостей студентів, надаються методичні рекомендації в галузі музичного виконавства, естетичного виховання учнівської молоді. Періодичність: двічі на рік, з наскрізною послідовною нумерацією.
Фахове видання – КАТЕГОРІЯ "Б" – педагогічні науки, спеціальність 014 (середня освіта / підготовка викладачів за предметними спеціальностями).
Web-сторінки засновника і видавця: часописи (npu.edu.ua), наукові збірники УДУ імені Михайла Драгоманова (udu.edu.ua). Офіс редколегії: факультет мистецтв імені Анатолія Авдієвського – кафедра фортепіанного виконавства та педагогіки мистецтва УДУ імені Михайла Драгоманова.
Поточний номер
ISSN 2664-1909 (print)
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : [зб. наук. праць]. – Випуск 32. – Київ : Видавництво УДУ імені Михайла Драгоманова, 2024. – 166 с.
Підписано до друку: 28 листопада 2024
Розділ 1. Концептуальні засади сучасної мистецької освіти
Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін
Розділ 3. Формування художньої компетенції учнівської молоді
Розділ 4. Історичні, порівняльно-педагогічні аспекти професійно-художньої освіти