Підготовка студентів мистецьких спеціальностей до виконання старовинної барокової музики: художньо-стилістичний та технологічний аспекти
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.19Ключові слова:
доба бароко, старовинна барокова музика, музично-виконавська творчість, автентичне виконавство, автентичний підхід, жанри інструментальної музики, підготовка студентів мистецьких спеціальностейАнотація
Досліджено культурно-історичні, художньо-естетичні, жанрово-стильові особливості доби бароко й визначено важливість та доцільність застосування автентичного підходу до виконання старовинної барокової музики в сучасному музичному виконавстві. Обґрунтовано основні принципи музичного мислення за доби бароко, які зумовлені зверненням до унікальної сутності «Я» людини. Розкрито появу нових музичних барочних інструментів, нових жанрів інструментальної музики: соната, концерт, сюїта тощо. Виокремлено художньо-стильовий та технологічний аспекти у підготовці студентів мистецьких спеціальностей до виконання старовинної барокової музики з урахуванням автентичного підходу. Розкрито особливості набуття студентами відповідних знань й технічних умінь для глибокого опанування специфічними навичками, необхідними для автентичного виконання в стилі бароко. Наведено практичні поради щодо роботи викладача зі студентами над музичними творами барокової доби. Застосування автентичного підходу пробуджує в студента відчуття самостійності та креативного підходу до музичного виконавства, що дозволяє йому розвиватися як художнику, музиканту, інтерпретатору та сприяє глибшому розумінню історичного й стилістичного контексту барокової доби.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.