Методологічні засади професійної мистецько-педагогічної освіти
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.01Ключові слова:
мистецько-педагогічна освіта, методологія мистецької освіти, наукові підходи, світоглядна культура, творча діяльністьАнотація
Стаття присвячена висвітленню провідних методологічних підходів, які розглядаються в аспекті теоретичного підґрунтя фахової підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. Зазначається, що система мистецько-педагогічної освіти має орієнтуватися не тільки на набуття професійних якостей у межах усталеної діяльності, а й на осягнення сутності мистецтва у всьому розмаїтті його видів та їх взаємодії. Успішне вирішення цієї проблеми значною мірою залежить від застосування провідних методологічних підходів, зокрема: гуманістичного, компетентнісного, культурологічного та естетико-синергетичного. Їх реалізація у процесі фахового навчання майбутніх вчителів мистецьких дисциплін сприяє досягненню основної мети – підготовці кваліфікованого спеціаліста, який вільно володіє своєю професією, орієнтований у суміжних галузях мистецтва і готовий до фахової мобільності та постійного професійного зростання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.