Методологічні засади професійної мистецько-педагогічної освіти

Автор(и)

  • Щолокова Ольга Пилипівна Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0000-0001-9496-828X

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.01

Ключові слова:

мистецько-педагогічна освіта, методологія мистецької освіти, наукові підходи, світоглядна культура, творча діяльність

Анотація

Стаття присвячена висвітленню провідних методологічних підходів, які розглядаються в аспекті теоретичного підґрунтя фахової підготовки майбутнього вчителя мистецьких дисциплін. Зазначається, що система мистецько-педагогічної освіти має орієнтуватися не тільки на набуття професійних якостей у межах усталеної діяльності, а й на осягнення сутності мистецтва у всьому розмаїтті його видів та їх взаємодії. Успішне вирішення цієї проблеми значною мірою залежить від застосування провідних методологічних підходів, зокрема: гуманістичного, компетентнісного, культурологічного та естетико-синергетичного. Їх реалізація у процесі фахового навчання майбутніх вчителів мистецьких дисциплін сприяє досягненню основної мети – підготовці кваліфікованого спеціаліста, який вільно володіє своєю професією, орієнтований у суміжних галузях мистецтва і готовий до фахової мобільності та постійного професійного зростання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

SHCHOLOKOVA, O. (2024) «Методологічні засади професійної мистецько-педагогічної освіти», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 3–12. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.01.