Педагогічні умови підвищення ефективності інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів

Автор(и)

  • Пилип Олеся Ігорівна Комунальний заклад вищої освіти Київської обласної ради «Академія мистецтв імені Павла Чубинського» https://orcid.org/0009-0003-9764-9956

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.08

Ключові слова:

педагогічні умови, бакалаври-скрипалі, інструментальна підготовка, самооцінка, самостійність, концертна діяльність, виконавська надійність

Анотація

Стаття присвячена проблемі інструментальної підготовки скрипалів, яка має відповідати психолого-педагогічним критеріям оптимальності. Сформульовано поняття «інструментальна підготовка» бакалаврів-скрипалів, надано її змістовно-структурну характеристику. На підставі даного визначення представлена змістовно-структурна характеристика інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів у єдності чотирьох компонентів: мотиваційно-вольового; інформаційно-технологічного; комунікативно-регулюючого; творчо-реалізуючого. Для розробки відповідної методики визначені педагогічні умови, реалізація яких сприятиме підвищенню ефективності педагогічного керівництва інструментальною підготовкою бакалаврів-скрипалів. Доведено, що обґрунтовані педагогічні умови можуть слугувати дидактичною основою та методичною платформою для розробки авторської методики інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

PYLYP, O. (2024) «Педагогічні умови підвищення ефективності інструментальної підготовки бакалаврів-скрипалів», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 61–69. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.08.