Значення музичного слуху для творчого розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.11

Ключові слова:

музичний слух, майбутній вчитель музичного мистецтва, музичні здібності, різновиди музичного слуху, комплексний підхід

Анотація

На базі аналізу поняття «слух» у фізіологічно-акустичному та фізіологічно-нейрологічному аспектах, а також у контексті розгляду музичних здібностей, теоретично обґрунтовується й конкретизується поняття «музичний слух майбутніх учителів музичного мистецтва», а також розкривається наукова позиція щодо тісного взаємозв’язку і взаємозалежності музичного слуху з іншими музичними здібностями студентів факультетів мистецтв. Підкреслюється відповідність різновидів музичного слуху конкретним музичним здібностям, окреслюючи музичний слух майбутніх вчителів музичного мистецтва як основу комплексу музичних здібностей. Ефективність комплексного музично-творчого розвитку студентів факультетів мистецтв розглядається у контексті комплексного розвитку різновидів музичного слуху, відповідних музичним здібностям, що передбачає залучення методології комплексного підходу. Розроблене визначення музичного слуху майбутніх учителів музичного мистецтва спирається на динамічність цього феномену у контексті можливості його розвитку та удосконалення. 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

LIU Hongyu, . (2024) «Значення музичного слуху для творчого розвитку майбутніх учителів музичного мистецтва», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 84–90. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.11.