Цифрові технології як невід’ємний чинник удосконалення професійної підготовки майбутніх музичних менеджерів: блиск і тіні
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.04Ключові слова:
артист, імерсивні технології, інтернет маркетинг, менеджер, музична індустрія, музичний менеджмент, соціальні мережі, стрімінгові платформи, просування музичних продуктів, цифрові технологіїАнотація
Музичний менеджмент в Україні зазнає динамічних змін. Цифрові технології, нові можливості для просування та міжнародна співпраця відкривають позитивні перспективи для фахівців у цій галузі. Зазначається, що цифрові інструменти підвищують ефективність маркетингових кампаній, сприяють кращій взаємодії з аудиторією та розширюють можливості просування в соціальних мережах. Гнучкість та самостійність, розвиток навичок і професійний ріст, вплив на музичну індустрію та інші. Серед проблем: нестача фінансових ресурсів, обмеженість каналів просування, низький рівень етики у стосунках між виконавцем і менеджером.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.