Особливості формування інтегративного мислення студентів вищих мистецьких закладів у межах фортепіанного виконавства

Автор(и)

  • Згурська Наталія Миколаївна Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0000-0001-5273-4178

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.02

Ключові слова:

інтегративне мислення, цілісність інтеграційного навчання, взаємопоєднання професійного та естетичного, музично-виконавська діяльність, фортепіанне виконавство

Анотація

У статті розкриваються особливості формування інтегративного мислення майбутніх педагогів, що ґрунтуються на цілісності усіх процесів та явищ, комплексній взаємодії мистецьких дисциплін, системності й послідовності фортепіанного навчання. Гармонійний розвиток особистості, пізнавальна й творча діяльність складають важливий аспект формування визначеного феномена. Особливостями формування інтегративного мислення майбутніх учителів музичного мистецтва у класі фортепіано є цілісність інтеграційних складових навчання, орієнтування на неповторність особистості виконавця, наявність спільних цілей, завдань та методів навчання, цілісність системи музично-виконавської підготовки на основі єдності змісту виконавських та теоретичних дисциплін, використання різних видів музичної діяльності в їх комплексній взаємодії, застосування інноваційних форм та засобів навчання. Формування інтегративного мислення є процесом поєднання усіх його видів та мисленнєвих операцій. У межах даного процесу здійснюється синтез та взаєпроникнення світоглядних позицій, спеціальних знань та умінь, творчої активності, рефлексії тощо.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-28

Як цитувати

ZGНURSKA N. (2024) «Особливості формування інтегративного мислення студентів вищих мистецьких закладів у межах фортепіанного виконавства», Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти. [Kyiv, Ukraine], 32, с. 13–19. doi: 10.31392/UDU-nc.series14.2024.32.02.