Експериментальне дослідження сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії
Ключові слова:
діагностика; вчитель музики і хореографії; формування музично-сценічних навичок; етапи експериментального дослідженняАнотація
Розкривається специфіка експериментального дослідження сформованості музично-сценічних умінь студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів у процесі фахового навчання. Акцентовано увагу на особливостях використання здобутків театральної педагогіки у процесі підготовки майбутніх учителів музики і хореографії до фахової діяльності. Показана розробка діагностичних методик формування музично-сценічних умінь. Визначено чотири компонентних блоки музично-сценічних умінь, а саме: мотиваційно-орієнтаційний, когнітивно-пізнавальний, емоційно-корекційний, комунікативно-артистичний, а також критерії та показники. Розроблено багаторівневу характеристики процесу формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії. Здійснений моніторинг реального стану сформованості музично-сценічних умінь майбутніх учителів музики і хореографії, що стало концептуальним у розробці подальших етапів експериментального дослідження. Наведено приклади розроблених методик констатувального дослідження з формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів хореографії.
Посилання
Azarov, Yu.P. (1985). Iskusstvo vospityvat: kniga dlya uchitelya. [Art educate: a book for teacher]. Moscow: Prosveshchenie. 448 p. [in Russian].
Vilson, G. (2001) Psikhologiya artisticheskoy deyatelnosti: Talanty i poklonniki. [Psychology of artistic activity: Talents and admirers]. Translated from English. Moscow: Koshto-tsentr. 384 p. [in Russian].
Karelina, A.A. (Ed.). (2003). Psikhologicheskie testy : v 2-kh tomah. [Psychological tests : in 2 volumes]. Vol. 1. Moscow: VLADOS, 312 p. [in Russian].