Виконавсько-інструментальна майстерність майбутніх учителів музичного мистецтва: теоретичний аспект

Автор(и)

  • Селезньов Сергій Миколайович Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського https://orcid.org/0009-0001-7686-8223
  • Кшивак Юрій Іванович Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського https://orcid.org/0009-0008-0396-432X
  • Новосадов Ярослав Григорович Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського https://orcid.org/0000-0002-6484-9914

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.14

Ключові слова:

виконавська майстерність педагога-інструменталіста, учителі музичного мистецтва, професійна підготовка, музична інтерпретація, музичне мислення

Анотація

Запити сучасної мистецької освіти актуалізують пошук нових підходів та вирішень навчальних завдань, створюючи потребу у підвищенні якості підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Успішна виконавська діяльність як один з найголовніших елементів професійної діяльності майбутніх педагогів-інструменталістів потребує не тільки розвитку технічних навичок, а й вимагає художньої наповненості. Виконавсько-інструментальну майстерність майбутніх учителів музичного мистецтва визначено як здатність виконавця осягати та відтворювати  художній зміст музичної композиції, і передбачає технічну вправність, артистичне виконання. До компонентів віднесено виконавську інтерпретацію, музично-теоретичні та жанрово-стильові знання, концертний виступ. Виконавсько-інструментальна майстерність є системним утворенням, яка потребує розвитку кожного окремо взятого компоненту. Сучасна виконавсько-інструментальна майстерність педагогів-музикантів  засновується на поєднанні досягнень у галузі музичного мистецтва та педагогіки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-31