Формування готовності до самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх фахівців культури та мистецтва
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.02Ключові слова:
самостійна навчально-пізнавальна діяльність, майбутні фахівці культури і мистецтва, методологічні підходи, компетентнісний, культурологічний, особистісно-діяльніснийАнотація
Конструктивно-структурний аналіз освітньо-професійної програми підготовки бакалавра та магістра галузі знань «Культура та мистецтво», спеціальності 025 «Музичне мистецтво» та 024 «Хореографічне мистецтво» переконує у необхідності висвітлення наступних методологічних підходів: компетентнісний, культурологічний, особистісно-діяльнісний. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність майбутніх фахівців культури та мистецтва сприяє формуванню ініціативності, дисциплінованості, креативності, почуття відповідальності та колективізму, необхідних майбутньому фахівцю у навчанні і професійній діяльності.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.