Зміни в професійній діяльності вчителя в епоху інформатизації освіти

Автор(и)

  • Ю.С. Рамський

Ключові слова:

Інформатизація суспільства, розвиток, інформаційне середовище, інформаційні технології

Анотація

Інформатизація суспільства, як одна з необхідних умов його розвитку, призводить до формування не тільки нового інформаційного середовища проживання людей, але й нового, інформаційного, устрою їх життя й професійної діяльності. Інформатизація суспільства забезпечує: активне використання інтелектуального потенціалу суспільства (що постійно розширюється), який сконцентровано в друкованому фонді, в науковій, виробничій і інших видах діяльності його членів; інтеграцію інформаційних технологій з науковими, виробничими; інтелектуалізацію трудової діяльності; високий рівень інформаційного обслуговування, доступність будь-якого члена суспільства до джерел вірогідних відомостей; візуалізацію даних. Ці процеси вимагають постійного підвищення професійного рівня як окремої людини, так і груп фахівців і цілих колективів. Крім того, вони спонукують кожного індивідуума до певної активізації його життєдіяльності в галузі володіння засобами інформаційних та комунікаційних технологій, які перш за все дають змогу підтримувати інтелектуальну діяльність й значно розширити пізнавальні можливості людини.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-18

Як цитувати

Рамський, Ю. (2020). Зміни в професійній діяльності вчителя в епоху інформатизації освіти. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (5 (12), 10–13. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/539

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають