Зміни в професійній діяльності вчителя в епоху інформатизації освіти

Authors

  • Ю.С. Рамський

Keywords:

Інформатизація суспільства, розвиток, інформаційне середовище, інформаційні технології

Abstract

Інформатизація суспільства, як одна з необхідних умов його розвитку, призводить до формування не тільки нового інформаційного середовища проживання людей, але й нового, інформаційного, устрою їх життя й професійної діяльності. Інформатизація суспільства забезпечує: активне використання інтелектуального потенціалу суспільства (що постійно розширюється), який сконцентровано в друкованому фонді, в науковій, виробничій і інших видах діяльності його членів; інтеграцію інформаційних технологій з науковими, виробничими; інтелектуалізацію трудової діяльності; високий рівень інформаційного обслуговування, доступність будь-якого члена суспільства до джерел вірогідних відомостей; візуалізацію даних. Ці процеси вимагають постійного підвищення професійного рівня як окремої людини, так і груп фахівців і цілих колективів. Крім того, вони спонукують кожного індивідуума до певної активізації його життєдіяльності в галузі володіння засобами інформаційних та комунікаційних технологій, які перш за все дають змогу підтримувати інтелектуальну діяльність й значно розширити пізнавальні можливості людини.

Published

2020-02-18

How to Cite

Рамський, Ю. (2020). Зміни в професійній діяльності вчителя в епоху інформатизації освіти. Scientific Journal of the Mykhailo Dragomanov Ukrainian State University. Series 2. Computer-Oriented Learning Systems, (5 (12), 10–13. Retrieved from https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/539

Issue

Section

Статті

Most read articles by the same author(s)