Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 4 (11) (2006)
№ 4 (11) (2006)
Опубліковано:
2006-02-26
Статті
20 років становлення і розвитку методичної системи навчання інформатики в школі та педагогічному університеті
М.І. Жалдак, Н.В. Морзе, Ю.С. Рамський
3-13
PDF
Теоретичні і практичні аспекти використання в освіті інформатичних засобів Open Source
Є.М. Смірнова-Трибульська
13-24
PDF
Комп'ютерно-орієнтовані засоби управління навчальними ресурсами. МООDLE (модульна, об’єктно-орієнтована, динамічна навчальна система)
В.Ю. Габрусев
24-28
PDF
Програма-інтерпретатор алгоритмічних систем Маркова, Тьюрінга, Поста
Ю.В. Триус, А.Ю. Дяченко
28-41
PDF
Особливості малих груп у дистанційному навчанні
В.М. Кухаренко, Н.Г. Сиротенко
41-44
PDF
Портфоліо як одна з форм оцінювання досягнень та саморефлексії ліцеїстів
О.Г. Кузьмінська
44-50
PDF
Навчально-методичні вимоги до електронного підручника
В.П. Вембер
50-56
PDF
Використання комп’ютерних програм для створення динамічних моделей при вивченні математики
Ю.В. Горошко, Є.Ф. Вінниченко
56-62
PDF
Деякі особливості використання навчальних мережевих комплексів у вищій школі
В.П. Олексюк
62-65
PDF
Програмний комплекс „Денвер”: можливості використання у процесі вивчення основ Web- програмування
І.С. Іваськів, Ю.С. Рамський, В.П. Олексюк
66-69
PDF
Розв’язування прикладних задач курсу “Математика для економістів” із застосуванням комп’ютера
О.С. Куцевол
69-76
PDF
Навчання без меж Інформаційно-системний підхід у справі впровадження безперервної освіти в Україні
В.Т. Александров
76-79
PDF
Експертно-навчальні системи оцінки знань, умінь, навичок на основі комп'ютерних технологій навчання
Н.В. Сергієнко
79-83
PDF
Curriculum для магістрів спеціальності інформатика
З.С. Сейдаметова
83-88
PDF
Підвищення ролі освітніх порталів у процесі перебудови сучасної освіти
О.І. Шувалова, О.В. Тайструк
88-92
PDF
Комп’ютерне моделювання при розв’язуванні економічних задач
Н.М. Кузьміна
92-96
PDF
Шляхи і принципи системного введення комп'ютерних математичних систем у навчальний процес вищого навчального закладу
О.М. Гончаров
96-99
PDF
Використання персонального комп’ютера в процесі навчання математики у вищих медичних навчальних закладах І-ІІ рівнів акредитації
О.В. Шавальова
99-103
PDF
Методи, прийоми та організаційні форми активного навчання
О.А. Фурман
103-108
PDF
Психолого-педагогічні засади навчання студентів вищої математики
В.І. Трофименко
108-114
PDF
Застосування дидактичних можливостей використання штучного інтелекту в курсі інформатики
І.О. Теплицький
114-119
PDF
Побудова найпростішого інтерпретатора в процесі вивчення теми “Основи компіляції”
С.О. Семеріков
119-123
PDF
Деякі особливості підготовки і проведення практичних занять з дисципліни «Структури даних і аналіз алгоритмів»
С.Н. Сейдаметова
124-126
PDF
Delphi (Kylix) як засіб навчання основ програмування
С.М. Оніщенко, В.М. Франчук
126-130
PDF
До питання формування основних понять кінематики шкільного курсу фізики з використанням сучасних інформаційних технологій
Ю.К. Набочук, І.Л. Семещук
130-135
PDF
Навчально-інформаційне середовище «Інформаційні технології» на уроках інформатики в старшій школі
С.О. Лещук
136-140
PDF
Використання анімації в мультимедійних навчальних програмах
Є.О. Козловський
140-144
PDF
Деякі шляхи удосконалення методики навчання шкільного курсу фізики
Ю.В. Єчкало, І.О. Теплицький
144-147
PDF
Особенности виртуальной учебной среды «Веб класс ХПИ»
Н.В. Савченко
147-150
PDF
Структура та зміст інформаційної компетентності майбутнього спеціаліста
Н.Х. Баловсяк
150-153
PDF
Освітня доктрина та інформаційно-освітнє середовище як засоби формування дієвої дидактики фізики
П. Атаманчук, А. Кух
153-157
PDF
Щодо класифікації навчальних проектів
П.К. Пахотіна
157-160
PDF
Організаційно-методичні підходи до інтеграції педагогічної та комп’ютерно-інформаційної підготовки майбутнього інженера-педагога
Т.В. Волкова
160-163
PDF
Статистичні ймовірності. Прості випадкові величини. Закон великих чисел.
Г.О. Михалін, О.В. Стогній
163-170
PDF
Активізація розумової діяльності школярів через розв’язування практичних задач на екстремуми
Т.Г. Крамаренко
170-176
PDF
Про засіб прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії
А.В. Прус
176-181
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю