Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики

Автор(и)

  • М.І. Жалдак
  • Ю.С. Рамський
  • М.В. Рафальська

Ключові слова:

Компетентності, ІКТ, діяльність, інформатика

Анотація

Реалії інформаційного суспільства, що характеризується своєю динамічністю та стрімким розвитком і поширенням засобів сучасних ІКТ у практично всіх сферах діяльності людини, спричинюють нові вимоги до підготовки сучасних фахівців. Традиційна система освіти, зміст якої ґрунтується на дидактичній тріаді знання-уміння-навички, більше непридатна для якісного задоволення соціального замовлення на підготовку фахівців для інформаційного суспільства. Знання, що здобуваються студентами у ВНЗ, у переважній більшості випадків не є дієвими, оскільки випускник не вміє їх використовувати у конкретних ситуаціях. Тому в Україні, як і в країнах Європейського союзу та в Росії, у рамках реформування системи освіти більшість науковців схиляються до ідей компетентнісного підходу в оцінюванні результатів навчання, формування компетентностей на основі сучасних досягнень науки і техніки.

##submission.downloads##

Опубліковано

2009-02-11

Як цитувати

Жалдак, М., Рамський, Ю., & Рафальська, М. (2009). Модель системи соціально-професійних компетентностей вчителя інформатики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 3–10. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/409

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 3 > >>