Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 12 (19) (2012)
№ 12 (19) (2012)
Опубліковано:
2012-02-04
Статті
Використання між предметних зв’язків та аналогій у процесі навчання теорії ймовірностей майбутніх учителів математики
М.І. Жалдак, Г.О. Михалін, І.М. Біляй
3-15
PDF
Роль доведень у навчанні математики та їх підтримка засобами комп’ютерного моделювання у пакетах динамічної геометрії
С.А. Раков, В.П. Горох, К.О. Осенков
16-29
PDF
Методика навчання бухгалтерських інформаційних систем студентів педагогічних університетів
Н.М. Кузьміна
29-40
PDF
Формування інформаційно-пошукових та дослідницьких умінь майбутніх учителів інформатики та математики
Ю.С. Рамський, О.В. Рєзіна
41-48
PDF
Підготовка магістрів в IT-галузі
З.С. Сайдаметова
48-53
Організаційні й технічні аспекти використання систем мобільного навчання
Ю.В. Триус, В.М. Франчук, Н.П. Франчук
53-62
PDF
Використання системи Maxima для розв’язування оптимізаційних задач на графах
Т.П. Кобильник, У.П. Когут
62-67
PDF
Програмування візуально-орієнтованого інтерфейсу в програмі Maple
Н.О. Бугаєць
67-71
PDF
Удосконалення системи підготовки майбутніх учителів інформатики у сфері проектування і опрацювання баз даних
М.А. Умрик
71-75
PDF
«Низький старт» в навчанні програмування студентів комп’ютерних спеціальностей
Л.М. Меджитова, Ф.В. Шкарбан
76-80
PDF
Методичні аспекти вивчення основ комп’ютерної схемотехніки в курсі логічних основи інформатики
І.А. Твердохліб
80-85
PDF
Особливості навчання економічної інформатики у ВНЗ фінансового профілю
О.М. Яцько
86-90
PDF
Реалізація методу Жордана-Гауса з допомогою MS Excel
В.В. Листопад
91-102
PDF
Мобільні математичні середовища: сучасний стан та перспективи розвитку
К.І. Словак, С.О. Семеріков, Ю.В. Триус
102-109
PDF
Структура інформатичних компетентностей
Т.В. Підгорна
109-117
PDF
Формування компетентностей майбутніх вчителів інформатики та математики у галузі моделювання
Ю.С. Рамський, М.В. Рафальська
117-127
PDF
Основним завданням сучасної освіти, зокрема педагогічної, є підготовка компетентних кадрів [1, 35]. Компетентний фахівець має не лише розуміти суть проблеми, але й вміти розв’язувати її практично, застосовуючи ефективні за даних умов методи, серед усіх ро
С.В. Шокалюк
127-133
PDF
Пакети опрацювання статистичних даних для студентів гуманітарних спеціальностей педагогічних університетів
М.М. Суровицький
133-141
PDF
Математичне сподівання, теорема про середнє та обчислення площ та об’ємів деяких фігур
І.М. Біляй
141-153
PDF
Експериментальне дослідження ефективності формування у студентів педагогічних університетів компетентності в програмуванні на основі функціонального підходу
І.С. Мінтій
153-158
PDF
Досвід європейських університетів у галузі управління освітою на прикладі технічного університету м. Дрезден
В.П. Сергієнко, К.С. Хоружий
158-162
PDF
Аналіз засобів вимірювання якості навчання в системі дистанційної освіти
Л.В. Брескіна
162-169
PDF
Навчання теоретичних основ інформатики студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів
О.Д. Нестерова
169-173
PDF
Об’єктно-орієнтовані імітаційні моделі: конструювання «Життя»
О.І. Теплицький, І.О. Теплицький
173-182
PDF
Курс «Соціальна інформатика» у педагогічному університеті
О.В. Струтинська
182-185
PDF
Особливості створення електронного підручника з інформатики для студентів з вадами здоров’я
О.П. Косовець
185-189
PDF
Створення демонстраційних прикладів для підтримки дистанційного навчання
Ю.П. Біляй
189-196
PDF
Психолого-педагогічні аспекти навчання основ програмування
Л.В. Гришко
196-201
PDF
Архітектура комп'ютера та конфігурування комп'ютерних систем
В.В. Єфименко
201-204
PDF
Використання дистанційний курсів для формування у студентів уміння вчитися самостійно
Н.С. Павлова, І.С. Войтович
205-211
PDF
Актуальність вивчення основ штучного інтелекту на інформатичних спеціальностях педагогічних університетів
Л.О. Черемісіна
211-214
PDF
Впровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках алгебри
С.І. Ганжела, Л.С. Ганжела
214-219
PDF
Методика навчання тестування програмних продуктів студентів напрямку підготовки «Інформатика»
Ф.С. Ільясова, Е.А. Усеїнов
219-224
PDF
Навчання курсу «Комп’ютерна графіка» майбутніх вчителів інформатики
Т.О. Єфименко
224-231
PDF
Персоналізація контролю знань студентів у імітаційній моделі тестування
О.М. Алексєєв, О.М. Король
231-234
PDF
Сучасний урок інформатики
С.М. Сейдаметова, С.В. Терещенко
235-239
PDF
Інформаційно-комунікаційні технології комбінованого навчання бакалаврів програмної інженерії
А.М. Стрюк
239-245
PDF
Використання ППЗ для розв’язування прикладних задач з теми «Похідна»
О.О. Дмитрієнко
245-251
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю