Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами «ІнфоНІС»
Ключові слова:
Наукові досягнення, ІКТ-ресурси, психолого-педагогічне обґрунтуванняАнотація
Наукові досягнення у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) суттєво впливають практично на всі сфери людської діяльності, в тому числі й освіту. ІКТ лежать в основі багатьох пропозицій щодо удосконалення середньої та вищої освіти. В сучаній школі повинно бути комплексне і всеохоплююче використання ІКТ-ресурсів у всіх навчальних класах (аудиторіях) при вивченні всіх без винятку навчальних предметів. При правильному викоритсанні ІКТ є можливість розкрити потенціал кожного учня відповідно до його нахилів, запитів і здібностей. Ці технології дають змогу і вчителям розкривати свої професійні навички як у школі, так і у віртуальних учительських центрах. У зв’язку з цим актуальними стають проблеми розробки нового змісту, форм, методів і засобів навчання в різних типах навчальних закладів, відповідного дидактичного забезпечення та його науково-методичного і психолого-педагогічного обґрунтування, зокрема:
створення нових засобів навчання на основі ІКТ відповідно до чинних програм вивчення навчальних предметів;
науково-методичного та психолого-педагогічного обґрунтування доцільності їх використання;
виявлення їх впливу на активізацію навчально-пізнавальної діяльності у процесі вивчення шкільних предметів.