Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Анонси
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 5 (12) (2007)
№ 5 (12) (2007)
Опубліковано:
2007-02-26
Статті
Одне узагальнення поняття границі функції та деякі його застосування
М.І. Жалдак, Г.О. Михалін, С.Я. Деканов
3-9
PDF
Зміни в професійній діяльності вчителя в епоху інформатизації освіти
Ю.С. Рамський
10-13
PDF
Деякі результати досліджень в галузі використання дистанційних форм навчання в підготовці, післядипломній освіті та професійній діяльності вчителів на Херсонщині
Є.М. Смірнова-Трибульська
13-27
PDF
Основна проблематика навчальної дисципліни «Технологія проектування»
З.С. Сейдаметова
27-31
PDF
Оболонка CLIPS як засіб вивчення експертних систем
С.О. Семеріков, І.О. Теплицький
31-36
PDF
К вопросу создания и использования компьютерных презентаций на уроке информатики в средней школе
А.И. Павловський, А.Ф. Климович
37-41
PDF
Формування компетентностей в галузі систематизації даних на основі розв’язування задач з економічним змістом та використанням інформаційних технологій
О.М. Гончарова
41-43
PDF
Пошуково-дослідницька діяльність учнів на уроках планіметрії із застосуванням педагогічного програмного засобу Gran 2D
С.Є. Яценко, Л.В. Грамбовська
44-49
PDF
Міжпредметні зв’язки при навчанні математичних та економічних дисциплін з використанням інформаційних технологій
Н.М. Кузьміна
49-55
PDF
Використання пакету символьних обчислень maple при розв’язуванні деяких задач аналітичної геометрії
О.Л. Дрозденко
55-59
PDF
Формування у студентів вищих навчальних закладів умінь та навичок проектування та моделювання комп’ютерних мереж за допомогою програми NetCracker
Ю.Г. Лотюк, О.М. Богут
59-63
PDF
Вивчення основ об’єктно орієнтованого програмування у класах фізико-математичного профілю
С.А. Вернигоренко
63-74
PDF
Формування дослідницьких умінь студентів у процесі навчання предметів інформатичного циклу
О.В. Клочко
75-78
PDF
Фундаментальність інформативної освіти
Т.П. Кобильник
78-81
PDF
Формування пізнавальної самостійності учнів при вивченні геометричних задач на побудову
С.І. Ганжела
81-85
PDF
Розвиток творчого мислення школяра в навчанні математики через впровадження проектних технологій
Т.Г. Крамаренко
85-92
PDF
Створення Web-додатків в середовищі Delphi (Kylix)
С. М. Оніщенко, В. М. Франчук
92-102
PDF
Система управління змістом як засіб конструювання освітнього сайту
Д.М. Величко
103-105
PDF
Використання засобів пакету Exсel у математичній підготовці майбутніх економістів
І.В. Бауріна
105-108
PDF
Формування прийомів розумової діяльності на уроках інформатики в учнів 7-9 класів
Н.С. Павлова
108-114
PDF
Деякі особливості геометричних перетворень в програмі GRAN-2D
Є.Ф. Вінниченко, А.О. Костюченко
114-120
PDF
Про засіб прикладної спрямованості шкільного курсу стереометрії
А.В. Прус
120-125
PDF
Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами «ІнфоНІС»
Ю.С. Рамський, С.О. Лещук
125-131
PDF
GRAN- ілюстрація та прогнозні обчислення еколого-економічної моделі
О.Е. Корнійчук
131-136
PDF
Навчання інформаційних технологій при розв’язуванні математичних задач з параметрами
Д.А. Покришень
136-141
PDF
Короткий огляд сучасних проблем дистанційної освіти в Україні
О.В. Кубай
141-146
PDF
Використання програми GRAN при навчанні елементів стохастики
А.В. Ліпінська
146-149
PDF
Проведення навчальних досліджень при вивченні методів обчислень
Т.В. Бєлявцева, М.В. Каневська
149-151
PDF
Сучасні клієнт-серверні технології та їх застосування при вивченні систем управління базами даних
Н.Р. Балик, В.І. Мандзюк
151-154
PDF
Особливості підготовки майбутніх учителів інформатики до застосування мережевих технологій
Ю. С. Рамський, В.П. Олексюк
154-159
PDF
Проблеми впровадження інформаційних технологій у навчальний процес
В.В. Карасіков
159-162
PDF
Проблеми поєднання паперових та електронних засобів навчання під час вивчення математики
М.В. Паюл
163-168
PDF
Мотивація неперервного самовдосконалення як передумова успішної реалізації дистанційного навчання
О. П. Губаш
168-171
PDF
Модельна сутність алгоритму
О. В. Копаєв
171-175
PDF
Розвиваючий пропедевтичний курс основ інформатики «Крок у завтра» для учнів середньої ланки спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей з порушеннями слуху.
О.В. Железняк
175-180
PDF
Організація навчально-пізнавальної діяльності учнів при вивченні алгебраїчних функцій з використанням електронних таблиць Excel
Т.В. Бєлявцева, О.В. Біляєва
181-183
PDF
Формування в студентів вищих навчальних закладів умінь та навичок розширеного конфігурування операційної системи Microsoft Windows XP методом безпосереднього редагування системного реєстру
Ю.Г. Лотюк, О.В. Кондюк
183-186
PDF
Педагогічні аспекти підвищення загальної економічної грамотності студентів при вивченні інформатики
І.В. Романюк
186-192
PDF
Досвід організації самостійної роботи студентів в умовах дистанційного навчання
М.А. Умрик
192-195
PDF
Вивчення сучасних інформаційних технологій майбутніми вчителями біології
О.А. Фурман
195-197
PDF
Професійно-орієнтовані засади дизайн-проектування з використанням графічних комп’ютерних програм. (З досвіду підготовки майбутніх фахівців дизайну)
Ю.В. Яворик
197-200
PDF
Програмування навчальної діяльності студентів на практичних заняттях з механіки з використанням графів
В.Д. Швець
200-202
PDF
Комп’ютерні технології навчання біології у школі
І.Ю. Сліпчук
202-206
PDF
Розвиток інформаційно - мережевої культури майбутнього вчителя початкових класів
А.М. Коломієць
206-210
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Подати статтю
Подати статтю