Про кількість нерухомих точок перестановок, число е та індивідуальний підхід у навчанні елементів стохастики майбутніх учителів математики
Ключові слова:
Стохастика, навчання, математикаАнотація
У роботі, зокрема, розкрито взаємозв’язки між поняттями диференціація, інтеграція та індивідуалізація навчання, диференційований, інтегрований та індивідуальний підходи у навчанні. Тут підкреслено, що індивідуальний підхід у навчанні полягає у використанні індивідуалізації навчання, а остання пов’язана із врахуванням індивідуальних особливостей усіх учасників процесу навчання шляхом диференціації та інтеграції цілей, змісту, методів, засобів та організаційних форм навчання. У даній статті буде проілюстровано реалізацію індивідуального підходу у навчанні теорії ймовірностей і математичної статистики майбутніх учителів математики.
##submission.downloads##
Опубліковано
2009-02-11
Як цитувати
Михалін, Г., Надточій, С., & Костюченко, А. (2009). Про кількість нерухомих точок перестановок, число е та індивідуальний підхід у навчанні елементів стохастики майбутніх учителів математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (7 (14), 118–127. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/427
Номер
Розділ
Статті