Про коректність введення понять “випадкова подія”, “ймовірність” та “випадкова величина” у шкільному курсі математики
Ключові слова:
ймовірність, випадкова величина, математикаАнотація
Вже біля 10 років однією з тем шкільного курсу математики є “Початки теорії ймовірностей”. Методиці навчання цієї теми присвячена досить велика кількість публікацій, в тому числі навчальних посібників та підручників. Пропоновані підходи найрізноманітніші: від того, що процес навчання повинен відповідати принципу історизму (учні повинні відчути, осягнути тисячорічний процес становлення теорії ймовірностей) і до того, що шкільний курс теорії ймовірностей повинен відповідати сучасному баченню цієї теорії.
##submission.downloads##
Опубліковано
2008-02-12
Як цитувати
Жалдак, М., & Михалін, Г. (2008). Про коректність введення понять “випадкова подія”, “ймовірність” та “випадкова величина” у шкільному курсі математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 3–12. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/456
Номер
Розділ
Статті