Про коректність введення понять “випадкова подія”, “ймовірність” та “випадкова величина” у шкільному курсі математики

Автор(и)

  • М.І. Жалдак
  • Г.О. Михалін

Ключові слова:

ймовірність, випадкова величина, математика

Анотація

Вже біля 10 років однією з тем шкільного курсу математики є “Початки теорії ймовірностей”. Методиці навчання цієї теми присвячена досить велика кількість публікацій, в тому числі навчальних посібників та підручників. Пропоновані підходи найрізноманітніші: від того, що процес навчання повинен відповідати принципу історизму (учні повинні відчути, осягнути тисячорічний процес становлення теорії ймовірностей) і до того, що шкільний курс теорії ймовірностей повинен відповідати сучасному баченню цієї теорії.

##submission.downloads##

Опубліковано

2008-02-12

Як цитувати

Жалдак, М., & Михалін, Г. (2008). Про коректність введення понять “випадкова подія”, “ймовірність” та “випадкова величина” у шкільному курсі математики. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 2. Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання, (6 (13), 3–12. вилучено із https://sj.udu.edu.ua/index.php/kosn/article/view/456

Номер

Розділ

Статті

Статті цього автора (авторів), які найбільше читають

1 2 > >>