Педагогічні умови формування вокально-мовленнєвої культури студентів факультетів мистецтв
Ключові слова:
вокально-мовленнєвий досвід; вокальна педагогіка; вчитель співуАнотація
У статті проаналізовано проблему фахової підготовки студентів мистецьких факультетів; розкрито сутність поняття «вокально-мовленнєва культура»; представлено педагогічні умови формування вокально-мовленнєвої культури студентів. Особливе значення надавалося передбачуваному позитивному результату, який закладається на індивідуальних вокальних заняттях, а потім переноситься у колективні форми співацької підготовки, згідно методів моделювання, стандартизації, уніфікації, що сприяють приведення об’єктів формовияву – літературної складової вокального твору в монологічному різновиді роботи вокально-фонаційного характеру. Фактором удосконалення є набутий вокально-мовленнєвий досвід у процесі формування вокально-мовленнєвої культури, що створює додаткові сприятливі умови творчого зростання в колі однодумців – професійних співаків-педагогів.
Посилання
Babych, N.D. (1990). Osnovy kultury movlennia. Lviv: Svit. 232 p. [in Ukrainian].
Busel, V.T. (Ed.). (2005). Velykyi tlumachnyi slovnyk suchasnoi ukrainskoi movy. Kyiv, Irpin: VTF "Perun". 1728 p. [in Ukrainian].
Zaporozhets, A.V. (Ed.). (1967). Vospriyatie i deystvie. Moscow: Prosveshchenye. 322 p. [in Ukrainian].
Klymova, K.Ia. (2006). Osnovy kultury i tekhniky movlennia: navchalnyi posibnyk. Kyiv. 240 p. [in Ukr.].
Kozyr, A.V. (2018). Formuvannia vykonavskoi kompetentnosti u mahistrantiv muzychnoho mystetstva v protsesi fakhovoi pidhotovky [Formation of Performing Competence of Music Masters-Degree in the Process of Professional Training]. Naukovyi chasopys Natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni M.P.Dragomanova. Seriia 14. Teoriia i metodyka mystetskoi osvity. Vol. 24 (29). Kyiv. pp. 3-7. [in Ukrainian].
Padalka, H.M. (2008). Pedahohika mystetstva (Teoriia i metodyka vykladannia mystetskykh dystsyplin). Kyiv: Osvita Ukrainy. 274 p. [in Ukrainian].
Pasynok, V.H. (2012). Osnovy kultury movlennia. Kyiv:. 184 p. [in Ukrainian].
Pentyliuk, M.I., Marunych, I.I., Haidaienko, I.V. (2010). Dilove spilkuvannia ta kultura movlennia. Kyiv: Tsentr navchalnoi literatury. 224 p. [in Ukrainian].
Khoruzha, L. (2016). U poshukakh novoi pedahohiky: krytychnyi analiz [In the search of new pedagogy: critical analysis]. Neperervna profesiina osvita: teoriia i praktyka. Vol. 3-4. pp. 7-11. [in Ukrainian].