Формування досвіду міжкультурної комунікації студентів факультетів мистецтв педагогічних університетів
DOI:
https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2024.31.05Ключові слова:
сучасна мистецька освіта, майбутній вчитель музики, фахова підготовка, досвід, міжкультурна комунікація, міжкультурна компетентність, міжкультурний діалог, художньо-етнічна співтворчістьАнотація
Актуалізовано проблему підвищення якості підготовки майбутніх учителів мистецьких дисциплін у контексті парадигмальних змін у системі сучасної мистецької освіти. На основі методів теоретичного аналізу, узагальнення, абстрагування обґрунтовано авторську позицію щодо реалізації культурної ідентичності студентів у процесі мистецького спілкування з представниками інших культур.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-05-31
Номер
Розділ
Розділ 2. Професійна підготовка майбутнього вчителя мистецьких дисциплін
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Науковий часопис УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.