Художньо-педагогічна інтерпретація як методична основа фахової підготовки магістрів музичного мистецтва

Автор(и)

  • Щолокова Ольга Пилипівна Український державний університет імені Михайла Драгоманова https://orcid.org/0000-0001-9496-828X

DOI:

https://doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.01

Анотація

Розкривається сутність феноменів «інтерпретація», «музична інтерпретація» і ключове поняття «художньо-педагогічна інтерпретація». Висвітлюються погляди сучасних вчених на проблему «художньо-педагогічна інтерпретація». Цей вид інтерпретації пов'язаний не тільки з виконавською, а й з музично-просвітительською діяльністю педагога-музиканта. Вона містить два основних компонента: музичне виконання і просвітницьку діяльність. Відповідно підсилюється значення вербального інтерпретування музичних творів, яке характеризується перекладом з художньої мови музичного твору на вербальну мову. Зазначено, що вимоги до фахової підготовки магістрів музичного мистецтва зумовлюють пошук нових форм та методів навчання, які поєднують у собі музично-виконавські та вербальні складові. Відтак метою художньо-педагогічної інтерпретації є розкриття сутності музичного твору, його внутрішніх властивостей і зовнішніх зв’язків. Саме такий аналіз доцільно здійснювати у всіх формах педагогічної роботи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-12-21